Sötét

Harry Styles - Golden (Official Video) 

Feliratkozás
Megtekintés 85 M
99% 841 453 7 468

Listen to Harry Styles’ new album ‘Fine Line’ now: HStyles.lnk.to/FineLineAY

Follow Harry Styles:
Facebook: HarryStyles.lnk.to/followFI
Instagram: HarryStyles.lnk.to/followII
Twitter: HarryStyles.lnk.to/followTI
Website: HarryStyles.lnk.to/followWI
Spotify: HarryStyles.lnk.to/followSI
HUrun: HarryStyles.lnk.to/subscribeYD

Lyrics:
Golden, Golden, Golden
As I open my eyes
Hold it, focus, hoping
Take me back to the light
I know you were way too bright for me
I’m hopeless, broken
So you wait for me in the sky
Browns my skin just right

You’re so Golden
You’re so Golden,
I’m out of my head
And I know that you’re scared
Because hearts get broken

I don’t wanna be alone
I don’t wanna be alone
When it ends
Don’t wanna let you know
I don’t wanna be alone
But I can feel it take a hold
I can feel you take control
Of who I am and all I’ve ever known
Loving you’s the antidote

Golden
You’re so Golden
I don’t wanna be alone
You’re so Golden
You’re so Golden
I’m out of my head
And I know that you’re scared
Because hearts get broken

Golden
Golden
Golden
I know that you’re scared
Because I’m so open

You’re so Golden
I don’t wanna be alone
You’re so Golden
You’re so Golden
You’re so Golden
I’m out of my head
And I know that you’re scared
Because hearts get broken

Credits:
Directed by: Ben Turner, Gabe Turner
Starring: Harry Styles
Executive Producer: Carly Shackleton
Line Producer: Bex Hampson
Junior Production Manager: Aimee Nathan
DOP: Joel Honeywell
Camera Operator: Ricky Valentine
Camera Operator: David Soutar
Styling: Harry Lambert
Hair: Roxane Attard
Makeup: Laura Dominique
Editors: Ben Turner, Joe Williams
Colourist: Aidan Farrell at The Farm

Produced by Fulwell 73

#HarryStyles #Golden #FineLine

Zene

Közzététel:

 

2020.okt.26.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 100   
Frederic Reid
Frederic Reid 13 perccel
🚜🚛🚂🖤🛒
Iasmin Sanches
Iasmin Sanches 14 perccel
In loving with this song! 💜
Camiryn Starr
Camiryn Starr Órája
this song is amazing please keep me informed and even through rough times remember the golden days
Manuel Hernandez
When I first heard this It gave me “Saved by the Bell” vibes thinking about Mario Lopez & the Beaches in LA lmfao
Randomcu Pottah
Pls learn Tukish.Because every girl in Turkey have crush on you.So they want to talk Turkish with ypu
Sofia Torres
Sofia Torres Órája
Omg❤😢
Taehyung is a masterpiece
*1:33*
EMERSON MOORE
EMERSON MOORE 2 órája
Also don’t we love how the famous people get the likes on here and there rest of us get maybe 5-70 likes?
EMERSON MOORE
EMERSON MOORE 2 órája
✨Daadadaddadadadadad your so golden✨
Isaque William
Isaque William 2 órája
Br?
Casa Rio Preto
Casa Rio Preto 2 órája
Ok Elouise youTube oii
Nkurunungi Frank
Nkurunungi Frank 2 órája
This is like a new Golden age
Prestige Music
Prestige Music 2 órája
En Internet, hay muchos momentos épicos.... Considero que este es uno de ellos
Emily Gomez
Emily Gomez 3 órája
LOL i love you
Jon Studebaker
Jon Studebaker 3 órája
i luv this song
Lupe Lupe
Lupe Lupe 3 órája
Mi bb
Vivian López Gómez
Stream 1
LINDA HERRERA
LINDA HERRERA 3 órája
Harry, te amo millones carajo 💙
Jana Hudecová
Jana Hudecová 4 órája
2:07 Harry: blinks me: dies
antonio bringas
antonio bringas 4 órája
yes
camila Beltran
camila Beltran 4 órája
HARRY TE AMO GORDO
VICKY Y LUCA
VICKY Y LUCA 5 órája
QUEPASO
VICKY Y LUCA
VICKY Y LUCA 5 órája
HOLA
Carla Galvan
Carla Galvan 5 órája
Team: Harry Styles 👍👍👍👍
Sukanya Baliarsingh
I keep on coming back to this song. Damn. Golden. ❤️
elmichi kawaii
elmichi kawaii 6 órája
HARRYS CASATE CON MIGOOOOO
Michele Iacomino
Michele Iacomino 6 órája
La nostra mitica costiera amalfitana!!bella canzone comunque!
VICKY Y LUCA
VICKY Y LUCA 7 órája
DALE
VICKY Y LUCA
VICKY Y LUCA 7 órája
HOLA
Francini
Francini 7 órája
O Now United copiou esse clipe, eles deveriam ser denunciados
Karo D.S
Karo D.S 7 órája
Hey! Golden, golden, golden As I open my eyes Hold it, focus, hoping Take me back to the light I know you were way too bright for me I'm hopeless, broken So you wait for me in the sky Browns my skin just right You're so golden You're so golden I'm out of my head And I know that you're scared Because hearts get broken I don't wanna be alone I don't wanna be alone When it ends Don't wanna let you know I don't wanna be alone But I, I can feel it take a hold (I can feel it take a hold) I can feel you take control (I can feel you take control) Of who I am and all I've ever known Loving you's the antidote Golden You're so golden I don't wanna be alone You're so golden You're so golden I'm out of my head And I know that you're scared Because hearts get broken I know that you're scared Because I'm so open You're so golden I don't wanna be alone You're so golden You're so golden You're so golden I'm out of my head And I know that you're scared Because hearts get broken
Thejohego
Thejohego 7 órája
que bello ese papiiiiiii!!!
8 órája
Alguen me diz q eu nao sou a unica q veio por causa do now united, se vc tbm veio da like 👇👇
Amelia Moore
Amelia Moore 8 órája
here before he reaches 10 million
Viktorie Valová
Viktorie Valová 9 órája
I've had this set as my alarm for a few months now and still can't imagine a better song to wake up to.
Viktorie Valová
Viktorie Valová 2 órája
@Fee Go right ahead! Makes my morning every day.
Fee
Fee 2 órája
Wow, that's an amazing idea! I might steal that from you...
Ilea Keil
Ilea Keil 9 órája
i love it!!!!!!
Rahul Rahul
Rahul Rahul 9 órája
Str3m tpwk
Nerupama Rajak
Nerupama Rajak 9 órája
Golden
Crazy directioner
Marcel👀
Crazy directioner
You're so goldennnnnn
Crazy directioner
HARRY STYLES - definition of beauty
Crazy directioner
Love u harreeehhh
Crazy directioner
gOldEn
Nadja Markesevic
Nadja Markesevic 9 órája
harry is giving me remus lupin vibes
alisson_costta OFC
alisson_costta OFC 10 órája
Melhor música que ouvi em 2021 *-* Made Brazil
Lois Cottam
Lois Cottam 11 órája
I’m crying but in a cool way
SHAHID JIHAD
SHAHID JIHAD 11 órája
Harry suggested *VIBEZ*
5A16梁詠斯
5A16梁詠斯 8 órája
I’ve been waiting for this comment for two days! He suggests Z’s VIBEZ in every his mv loll
SHAHID JIHAD
SHAHID JIHAD 11 órája
GOLDEN
SHAHID JIHAD
SHAHID JIHAD 11 órája
💚💛
SHAHID JIHAD
SHAHID JIHAD 11 órája
84,671,022
ria rawat
ria rawat 11 órája
Harry is my golden boy .
Emili Rupnik
Emili Rupnik 11 órája
cool
Igor Rodrigo
Igor Rodrigo 13 órája
Que es esto?
Guadalupe noir
Guadalupe noir 5 órája
golden?
elph
elph 13 órája
Harry you are golden! 😩
לינוי מהמיק
HARRY I LOVE YOU SO MUCH
Juan Pablo Defaz
Juan Pablo Defaz 14 órája
es la mayor mierda del mundo
Femmie Piano
Femmie Piano 14 órája
💛💛💛
Amal Cp
Amal Cp 14 órája
*YES HARRY YOU'RE SO GOLDEN*
Shelly Nihara Karunapeli
SLAYYYYYYYYYYYY HARAAYYY
Nyla Norhafiz
Nyla Norhafiz 14 órája
BROOOOOOOOOOO ic u right there brooooo
Debora myrela Sousa da Silva santos
every night i am here i love this song ❤️
Mia
Mia 15 órája
84m dios te amooo
María Fernanda Onofre Castillo
Your so Golden
Pablo Melendez
Pablo Melendez 16 órája
Yo creo creo que el día que se decida a tener barba sera el Sugardaddy mas extravagante que ya quisiera un chingo de gente
Eto' ́
Eto' ́ 16 órája
Ahora escucho la canción a diario ;((
Eto' ́
Eto' ́ 16 órája
En el audio oficial y en el vídeo oficial recomienda el nuevo video de Zayn... 👁️👄👁️
Alyssa Strong
Alyssa Strong 17 órája
if i’m feeling bad, i go back to this video. once i hear the beginning, it changes my mood within seconds-
Alyssa Strong
Alyssa Strong 17 órája
yes i go back to this everyday, what about it?
Ava Pompea 2.0
Ava Pompea 2.0 17 órája
Bitch is that the bridge from 365 days at 0:30??
Sansi Daan
Sansi Daan 18 órája
My Sydney 2021 Summer song...ahhhh Harry
•Emma•
•Emma• 18 órája
One day this will be one of those “nostalgic memories”
Gabriela Cabaña
Gabriela Cabaña 18 órája
Harry promociono Vibez de zayn LLORO
MICHAEL JOYDEEP MAHAPATRA
ya how fast can we reach 100million??or rather 1billion?? tell me
Peter Buka
Peter Buka 18 órája
I don't like Harry Styles style now. But I'd rather see the 2012 Harry styles look...
Alexander Padilla
Alexander Padilla 18 órája
Teadoro. harry. Style
Suyapa Styles
Suyapa Styles 19 órája
La medida con la que amo a este ser humano tan hermoso Te amo mi King
Jhojan Alexis Baldiviezo Ordoñez
Quien que hable español? Xd
mateo larre
mateo larre 19 órája
q grande harr7y estilos
Matilde Salgado
Matilde Salgado 20 órája
84,544,991
kieranlmharris • 9 years ago
I dont like Harry... But I respect him for this absolutely banger.
Mary luz Alonso moure
Estudié música...les choca porque son homoficos o gays y no se determina el talento con sexualidad...respeto para un chico que tiene un talento fuera de serie....
Raegan Blauwkamp
Raegan Blauwkamp 21 órája
POV: it’s the summer time and your at a mall you’ve never been at before and your walking around and you walk into a store and this song is playing.
Mary luz Alonso moure
EXELENTE TEMA...
Ditch WingZ
Ditch WingZ 21 órája
Puberty hit
Alejandra Estrada
Alejandra Estrada 21 órája
Te extraño mucho Harry:'(
Angie Nicole Álvarez Albán
Hablas español porque la mayoría de los comentarios son de inglés
OmmarCG
OmmarCG 21 órája
he's literally the reincarnation of mick jagger
Sorry for Everything
I love this Song sm😍😍😍
La - a
La - a 22 órája
This is one of those songs where you have to just turn up the volume, sit back, and enjoy the experience.
Belsipoo 83
Belsipoo 83 22 órája
Posting this on every Harry styles video before it comes a thing. Pls pls pls can we name the vane on harries neck Bob?! Plsss
alejaandrabs
alejaandrabs 23 órája
HA!
VILLALOBOS VICTORIA
I LOVE YOU HARRYYYYY LARRY LARRRY LARRRY YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
miguel andulce
miguel andulce 23 órája
Golden
Azzurra m
Azzurra m 23 órája
hurun.info/to/vide/q55-22p_wqKY3rc.html
alessandra arantes
alessandra arantes 23 órája
Las gracias 🙏❤️
Armaan Brar
Pls come back to 1d
EMMA PENA
EMMA PENA Napja
Harry: :) Me: He is so HAPPY!
Fatemeh Abbasi
no wonder ur mr styles coz ur the most stylish man ever! aaaaghhhhhh so good
yebe vazya
yebe vazya Napja
im only wacthing this because my sister has got this song stuck in my had so now i have to wacth again because my brain told me
Alegra xD
Alegra xD Napja
how did he make the song sound so happy because the lyrics is literally sad lol anyways HES AMAZING JUST LIKE THIS SONG AND EVERY OTHER SONG OF HIM
That One Gaming Channel
Ngl Harry Styles kinda looks like a buff teenage Jimmy Fallon
Sabrina Forney
Sabrina Forney 21 órája
Not at all but ok
Következő
Tanítok 3 k**va jó trükköt!
10:20
Harry Styles Carpool Karaoke
13:39
The Weeknd Mix  After Hours Album
54:24
Tanítok 3 k**va jó trükköt!
10:20
Christmas Love by Jimin
3:18
Megtekintés 21 M
Deniz, Orsovai Reni - SSI
3:01
Megtekintés 112 E
ZAYN - Vibez (Official Video)
2:43