Sötét

Olivia Rodrigo - deja vu (Official Video) 

OliviaRodrigoVEVO
Feliratkozás 79 E
Megtekintés 53 M
98% 522 860 7 987

Listen to ‘deja vu’ out now: OliviaRodrigo.lnk.to/dejavu​
Pre-order the debut album SOUR: OliviaRodrigo.lnk.to/preorder​
Co-starring - Talia Ryder
Shop the deja vu collection: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Director - Allie Avital
Production Co. - SMUGGLER x north of now
Executive Producer - Elizabeth Doonan
Creative Producer - Daniel Yaro
Producer - Matisse Gaillard
Assistant Director - Lynna Baculo
Cinematography - Logan Triplett
Steadicam - Renard Cheren
Gaffer - Cole Pisano
Grip - Colin Stoye
Art Director - Jake Tremblay
Production Designer - Natalia Brito
Editor - Lindsey Nadolski
Colorist - Kaitlyn Battistelli
VFX - B.Art VFX
Follow Olivia Rodrigo:
Instagram: oliviarodrigo
Twitter: Olivia_Rodrigo
Facebook: OliviaRodrigoOfficial
HUrun: hurun.info
TikTok: tiktok.com/@livbedumb
Store: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Music video by Olivia Rodrigo performing deja vu. © 2021 Olivia Rodrigo, under exclusive license to Geffen Records
vevo.ly/6wgmhZ

Zene

Közzététel:

 

2021.ápr. 1.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 99   
Morgan's Hannie texting stories
Girl can really hit a high note
Elisabet Perez
Elisabet Perez 3 órája
Keep throwing "hate", Olivia is superior.
Marocasx da Silva
✨olivia Rodrigo is perfect✨
Winter Snow
Winter Snow 3 órája
🤩PERFECTION🤩
Muhammad Ashraf
Muhammad Ashraf 3 órája
Symmetrical twerking
ItsMe Aryel
ItsMe Aryel 3 órája
Billie Eilish: copy cat Olivia Rodrigo: deja vu
Khushi
Khushi 3 órája
I can see how she included Taylor Swift in this music video as well...( when she hits the tvs with a hammer )
Krystal Shoemaker
Idk if anyone knows but Olivia is Page from Bizaardvark
Jaky Sotos
Jaky Sotos 3 órája
1:32 That part of the TV reminds me a lot of wandavison
Samuel Manoguid
Samuel Manoguid 3 órája
yesterday her subs were at like 56k and now its 2m
angalyssa
angalyssa 3 órája
at first i was like mmm olivia rodrigo as a joke but bro…i don’t think it’s a joke anymore
Aracela Hernandez
Lmao
Iyanna Alyse
Iyanna Alyse 3 órája
**deja vu from sad twerking bc ive done this before**
BIGSLAT
BIGSLAT 3 órája
Bizardvark
martina badariotti
Why is she so mad at her if the fucker was him?
Nova Daisy
Nova Daisy 3 órája
OMG I saw this actress in “never rarely, sometimes always”. I knew she looked familiar!
Aisaenic
Aisaenic 4 órája
2:14 when you can hear "I love you" omg
Andres Baez
Andres Baez 4 órája
🖤🥺
Marcia Camacho
Marcia Camacho 4 órája
mejor hubieran llamado a sabrina para el video lol
Min Maung Maung
Min Maung Maung 4 órája
That is not Déjà vu
Maria Nicoly
Maria Nicoly 4 órája
Amei musica, mesmo não sabendo a tradução 😂
Isabella Pereira
Isabella Pereira 4 órája
LOVE THE SONG LISTEN TO IT EVERDAYY
Giselle Mendoza
Giselle Mendoza 4 órája
I lovely song an olivia Rodrigo
Cara Leslie
Cara Leslie 4 órája
This and drivers licence are both about sabrina
cheers, cassidy
cheers, cassidy 5 órája
unpopular opinion: this song is better than drivers license.
Bobby Bot
Bobby Bot 5 órája
Idk 'bout y'all but that car doesn't look like an FD3S or an FC3S, or even an 86...
Breezzyy Soundz
Breezzyy Soundz 5 órája
POV your here from TikTok
•A m i y a•
•A m i y a• 5 órája
No
Finebro 29
Finebro 29 5 órája
"watching reruns of Glee" "uptown girl" Any Gleeks here??😶
Luiza Duarte
Luiza Duarte 5 órája
It is a green screen
Veronica Garrido
Veronica Garrido 5 órája
Lesbiana
Aracela Hernandez
Haha oop-
Itz Aryanna
Itz Aryanna 5 órája
The thing is , whoever This unnamed person is will realize he'll never find another like this girl.
mintychrli
mintychrli 6 órája
*This literally amazing u gotta admit.*
юань Frío
юань Frío 6 órája
teens in 2050 listening must be: omg this is so vintage!
Aracela Hernandez
Lmaooooo yes
Good Influencer
Good Influencer 6 órája
Potato twerking
Rafaella Studio
Rafaella Studio 6 órája
que pedo así se llama una canción de dreamcatcher xd
Justine Seiler
Justine Seiler 6 órája
Fun fact : "déjà vu" in french means "already seen"; and if you want to know how to pronounce it, you just have to pronounce "déjà" as Olivia and "vu" the letter -u a little like in the word "publicity" but just accentuate it to make it sound french. Have a nice day :)
Eiaesthetic
Eiaesthetic 6 órája
Lmao me listening to this song thinking about how all the cool things my ex knows he learnt from me 😌
victor manuel gomez daza
[Verse 1] Car rides to Malibu Strawberry ice cream, one spoon for two And tradin' jackets Laughin’ 'bout how small it looks on you (Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha) Watching reruns of Glee Bein' annoying, singin’ in harmony I bet she's braggin' to all her friends, sayin' you're so unique, hmm [Pre-Chorus] So when you gonna tell her that we did that, too? She thinks it's special, but it's all reused That was our place, I found it first I made the jokes you tell to her when she's with you [Chorus] Do you get déjà vu when she’s with you? Do you get déjà vu? (Ah), hmm Do you get déjà vu, huh? [Verse 2] Do you call her, almost say my name? ’Cause let's be honest, we kinda do sound the same Another actress I hate to think that I was just your type And I bet that she knows Billy Joel ’Cause you played her "Uptown Girl" You're singin' it together Now I bet you even tell her how you love her In between the chorus and the verse (Ooh; I love you) [Pre-Chorus] So when you gonna tell her that we did that, too? She thinks it's special, but it’s all reused That was the show we talked about Played you the songs she's singing now when she's with you [Chorus] Do you get déjà vu when she's with you? Do you get déjà vu? (Oh-oh) Do you get déjà vu? [Bridge] Strawberry ice cream in Malibu Don't act like we didn't do that shit, too You're tradin' jackets like we used to do (Yeah, everything is all reused) Play her piano, but she doesn't know (Oh, oh) That I was the one who taught you Billy Joel (Oh) A different girl now, but there's nothing new [Outro] I know you get déjà vu I know you get déjà vu I know you get déjà
Banana Roblox
Banana Roblox 6 órája
I love when she smashed all the TVs like YAS get all of it out
Vivian Carbajal
Vivian Carbajal 6 órája
Me encanta u.u
Moon Blossom
Moon Blossom 7 órája
Sad twerking whilst eating strawberry ice cream,two spoons one person though 😥😢 We love you Olivia. ❤😊🔥
Cristina Torres
Cristina Torres 7 órája
Lesson learned: Never break the heart of a songwriter, specially Olivia´s one
Nathalie Lei Gamorot
Singing this out, feeling every lyrics even though I'm so single with no history of break ups. This song has so much emotions.
Diamonds , Roses And Tears
"Do you call her almost say my name, cause lets be honest we kinda do sound the same" omg it's so real i mean Olivia and Sabrina end with "i" and "a"
Душана Мандић
almost 100k comments
EL POBRE MEDIO PRO
omg la encontre
70% Sparky
70% Sparky 7 órája
“I’m ready to wallow now” -Rory Gilmore 😖
macky nuggets
macky nuggets 4 órája
omfg yes
Butterfly Queen
Butterfly Queen 7 órája
OLVIA WHATS WITH YOU AND CARS
This is an emergency
Countdown until SOUR drops 16 days left
sofia barbalho
sofia barbalho 7 órája
ta, viciei nessa música.
Gabriella Potter
Gabriella Potter 7 órája
também
This is an emergency
Finally it's back on her actual channel
Summer and Millie Plays
On the thumbnail it looks like your with maddie Ziegler lol! Great vid!
Andres Larang
Andres Larang 7 órája
Ahhhhhhh I'm addicted
Gabriella Potter
Gabriella Potter 7 órája
me too
Gabriella Potter
Gabriella Potter 7 órája
rt
Gabriella Potter
Gabriella Potter 7 órája
same
MELANIE FERRER
MELANIE FERRER 7 órája
another ex song ( no hate tho ilike how she sings) but get over him pls :)
Salada de Meia
Salada de Meia 8 órája
do you get deja vu twearking
Michael Camats
Michael Camats 8 órája
"do you call her almost say my name, cause let's be honest we kinda do sound the same." (Sabrina - Olivia) okay make sense.
Raimundo Machado
Raimundo Machado 8 órája
😔🖐️
Leilah Tropeano
Leilah Tropeano 8 órája
wow how do you sing like that
_LOLBIT_
_LOLBIT_ 8 órája
DO YOU GET DEJA VUU😭😭😭
Yasmin Yahya
Yasmin Yahya 8 órája
Why is her character in this song so me💔maybe he'll notice me when I try to be like HER😂😔💔
Sasah Heddlah
Sasah Heddlah 8 órája
A música que nos leva a depressão 🧚
Shoto Todoroki
Shoto Todoroki 8 órája
Olivia's popularity: 📈📈📈📈📈
A5naa
A5naa 8 órája
0:54 who is she?
A5naa
A5naa 8 órája
Now I saw that it's Talia Ryder
Lesedi Mochadibane
You sing so well, I love your music
Ariana Miceli
Ariana Miceli 8 órája
Love this , love this , love this
Shrayoshree Dutta
2:58 Taylor Swift vibes intensify
adrian spiderman
adrian spiderman 8 órája
I love you no deja vu
adrian spiderman
adrian spiderman 8 órája
Ha' ha' ha ha ha ha ha 😄
bibi shaw
bibi shaw 9 órája
It's lovely song olivia
Natasha Owens
Natasha Owens 9 órája
2:56 definitely copying Cruel Summer vibes by Taylor Swift
Thayzinha Wachholz
algum brasileiro?KKKKKKKK
Ichika Aksuki
Ichika Aksuki 9 órája
I just noticed when I accidentally turn up my volume in my headset, after this part "In between the chorus and reverse" i heard this little voice saying "I love you" come look yourself this is the timestamps 2:11 2:13 "iloveyou
Laura Simpson Penido
deve ser a milesima vez que eu estou escutando essa musica!!!
Adrián Garcíaa
Adrián Garcíaa 9 órája
Te amooooo
Professor Wright
Professor Wright 9 órája
When is this little bitch gonna get over this?
juliocesar julio
juliocesar julio 9 órája
julio ceasr.👍🚻👏🐱📀📱💲✔😀👦👍👏
Two-HandPianist
Two-HandPianist 9 órája
I hope one day you will collab with Bridgit Mendler, you're similar in style
ifigeneia kost
ifigeneia kost 9 órája
girl why you b*tching over a guy ..... where did 'girls suporting girls' go ? MOVE ON
This is an emergency
It's fictional
Michelle Alcantara
2:49
sapphire.
sapphire. 9 órája
* *malibu twerking* *
lexivava
lexivava 9 órája
damn i want strawberry ice cream now haha 😋
Hoang Nguyen
Hoang Nguyen 9 órája
Jude young bring me here :))))
Tep Mayouland
Tep Mayouland 9 órája
Can anybody tell me what dose deja vu mean???
Tep Mayouland
Tep Mayouland 8 órája
@Hannah J thank u
Hannah J
Hannah J 9 órája
"Déjà vu, pronounced day-zhaa voo, is French for “already seen.” It describes the fascinating and strange experience where you feel that something is very familiar but you also know that this feeling of familiarity should not be as strong as it is." -google search
Catherine Lee
Catherine Lee 9 órája
i am just in love with this song!!!!!!
Roblox girl
Roblox girl 9 órája
Teen Taylor swift 😳
fati tariq
fati tariq 9 órája
Is it only me, cant stop listening the chorus
mhyrell agustin
mhyrell agustin 9 órája
I hate the fact that I was the "she", hope he told me sooner that he'st still in love with his first love gahgahghaghahaghagha
Felps
Felps 9 órája
Eu q não queria ser ex da Olívia
- ̗̀ Hideki St𖦹ries! ‹3
Digo nada AKKAKAKSKDJDJDJSKSKSKA
millsclipsss
millsclipsss 10 órája
I LOVEEEEE💜💜💜
millsclipsss
millsclipsss 10 órája
AMEEE💜
••
•• 10 órája
**heartbroken twerking**
Jonathon Zadrzynski
strawberry ice cream in malibu !!
Yasmin Santos
Yasmin Santos 10 órája
dói
Mônica Raivosa
Mônica Raivosa 10 órája
omg, i loved this ❤
ezgifoxy
ezgifoxy 10 órája
she thinks it's special, but it's all reused
Victoria Mardian
Victoria Mardian 10 órája
Pourquoi sa s'appelle deja vu ?
ccarmy1
ccarmy1 10 órája
Omg faded I’m ur number 1 super fan
Shaylee Sword
Shaylee Sword 10 órája
love this song
Aadi Gupta
Aadi Gupta 10 órája
hurun.info/to/vide/hYSbxamj14u125o.html
Marina Fu González Vázquez
People thinking Olivia is the new Taylor Swift and her new song is amazing, me thinking I saw Talia Ryder in Matilda when I went to Broadway😂😂
Következő
ROSÉ - 'Gone' M/V
03:41
Megtekintés 65 M
AURORA - Runaway
04:10
Megtekintés 167 M
I really miss you... Chill vibes
33:43